De organisatie van OOG in OOG bestaat uit twee bureaumedewerkers (aangesteld voor elk 8 uur per week), een onbezoldigd bestuur, een adviesraad, een regionaal netwerk van contactpersonen en een aantal andere vrijwilligers. (zie voor de namen van de op de vrijwilligerspagina). De bureaumedewerkers ontvangen een salaris, het bestuur en de vrijwilligers een vergoeding voor hun onkosten.   

ANBI-instelling

anbiVereniging OOG in OOG is een erkende ANBI-Instelling. De gegevens vind je hieronder:

  • RSIN: 822891220
  • Fiscaalnr. 8228.91.220.

De statuten (waarin opgenomen de doelstelling) en het huishoudelijk reglement kun je hier downloaden.

Beleidsplan

Sinds 1 januari 2012 beschikt OOG in OOG over een klachtenregeling en een gedragscodeHet beleidsplan 20111/2012 is op te vragen bij de bureaumedewerkers. Het actuele beleidsplan 2017 – 2020 kunt u hier downloaden.