De organisatie van OOG in OOG bestaat uit twee bureaumedewerkers (aangesteld voor elk 10 uur per week), een onbezoldigd bestuur, een adviesraad, een regionaal netwerk van contactpersonen en een aantal andere vrijwilligers. (zie voor de namen de organisatiepagina.) De bureaumedewerkers ontvangen een salaris, het bestuur en de vrijwilligers een vergoeding voor hun onkosten.   

 

anbiVereniging OOG in OOG is een erkende ANBI-Instelling. De gegevens vind je hieronder:

  • RSIN: 822891220
  • Fiscaalnr. 8228.91.220.

De statuten (waarin opgenomen de doelstelling) en het huishoudelijk reglement kun je hier downloaden.

Sinds 1 januari 2012 beschikt OOG in OOG over een klachtenregeling en een gedragscodeHet beleidsplan 2011/2012 is op te vragen bij de bureaumedewerkers. We zijn op dit moment druk bezit dit plan te actualiseren in een meerjarenbeleidsplan 2016/2019.